lunes, 3 de octubre de 2011

WEB 2.0 ETA HEZKUNTZA

Azken urteetan, weba hazten joan da eta gaur egun, milioka erabiltzaile dituen  informazioko espazioa bihurtu da. Web 2.0, etengabe garatzen ari den kontzeptu berria da. Denbora gutxian, web estatiko batetik (web 1.0), web dinamiko batera pasa gara (web 2.0) eta azken honek aukera izugarriak ematen dizkigu hezkuntzaren arloan.
Web 2.0ko  gauzarik nagusiena eta garrantzisuena erabiltzaileak dira,  izan ere beraiek izan dira datuen web-a, pertsonen web-a bihurtu dutenak. Sare sozial hauek aurrera eramateko erramintak, RSS edo Atom-ak, Folcosomia, zerbitzu eta aplikazioak … Web 2.0 hau osatzen dute.

Berrikuntza  hauek, era batean hezkuntzan eragin handia izan dute. Web 2.0, komunikazioan oinarritzen da, eta ondorioz hezkuntzaren oinarrietako bat komunean dute. Beraz, aukera hau alde batera uztea ez litzateke egokiena izango, potentzia honek, parte hartzea, lankidetza … lantzeko oso interesgarriak izango litzatekeelako.  

Erronka nagusienetako bat, informazioa bilatu, jaso eta ezagutzara eraldatzean datza. Gela digitalak erabiliz informazioa jaso eta partekatzeari dagokionez RSSak eta “Favoritos” delakoa aipatuko genituzke. Informazioa eskuragarria izateko aukera egokiena da. 

Informazioa sortu eta partekatzeari dagokionez aldiz, “Escritorio Virtual”ak erabili genitzake.Multimedia osagaiak
 ere multzo honetan sartuko genuke, bideoak eta argazkiak partekatzeko. Azkenik, blogak eta wikiak  aipatu beharko genituzke,izan ere, taldekideen artean eraikitzeko proiektua da

Ondorioz, web 2.0-k ekarritako berrikuntza guztiak eta honen ondorioz dakartzana, ezagutzak, elkarbanaketa, parte hartzea, hezkuntzan finkatzea ezinbesteko aukera da, hau ere garatu dezan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario